Vaknade till regnet...

Idag har vädret varit både regn och sol och regn igen. Tror det blir lite bättre imorgon, inte regn och så. Det blir bra.

Imorse tog vi en sväng till K-rauta och köpte några plankor till vårat staket. Det visade sin när vi kom hem att hon tagit betalat för 6 bräder när vi bara köpt 4st, sånt är så himla drygt. Men jag ringde och hon kom ihåg mig, antecknade för de övriga i kassan, så det ska vi fixa.

Nu har jag varit ute igen i bara kepa, det känns rätt okay. Jag börjar skita i vad folk ser och inte ser. Lika dant här ute på gården, det är bara de närmaste grannarna som vet. Tänker att de andra ser väl ändå. Och om något barn undrar, ja då frågar de ju.

I övrigt har det inte hänt så mycket idag, vi tar det lugnt. Vi var ute alla på altanen och Daniel skurvade lite, jag rensade lite bland ärtorna. Daniel smakade en rädisa och den fick godkänt :-)
Mathias hade tjock tröja och galonisar för de hade regnat och så kom solen och killen blev helt svettig i luggen, stackarn.

Nu har han iaf somnat för natten, jag ska försöka samla bilder på honom från hans första år och göra en fotobok. Fick ett erbjudande från fujidirekt om en gratis fotobok + gratis frakt. Så nu ska det fixas. Men oj va bilder vi har på honom. Det kommer bli svårt att välja ut bilder till en 24 sidig A4 bok. Jag vill ju ha med alla bilder.
Det kommer nog ta ett tag innan den blir klar.
Det är kul att ha något att pyssla med även om det kommer ta lite tid.

Nu håller jag på att missa Hjälp jag är med i en Japansk......vill se det.

Tror ni märker att jag mår bättre iaf :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0