Läkarbesök...

Imorse var jag på ett planerat läkarbesök. Vi gick igenom lite hur jag hade mått efter första kuren. Jag beskrev min bivärkningar och fick det bekräftat att allt var normalt. Läkaren skerv ut en ny medicin mot min svidande mage som jag ska äta när jag äter kortisonet. De ska hjälpa till att få bort suget och svidet efter nästa kur.

Hon hade fått svar från de röntgen undersökningarna jag gjorde förra veckan och allt såg bra ut, det var ju skönt.

Sen kände hon på knölen i börstet och i armhålan och hon tyckte som jag att den blivit mjukare, det är ju skit bra, redan efter en kur.

Resten av dagen har bara rullat på, lekt i sandlådan, varit till apoteket och beställt sprutan tills nästa vecka, lekt mera och ätit och sövt lilleman.

Nu ska jag ta och titta på " hjälp jag är med i en japansk tv show" igen. Sen är det sov dax.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0