Kur 2 klar.

Jag hann inte med att köpa någon glass, får bli en annan dag.

I väntrummet på avd 22 ligger ett stort pussel som man kan lägga lite på när man väntar, jag la massa bitar idag, super kul. Det blev en stunds väntan innan de fick röntgen svaren och det var okay att sätta droppet.

Jag laddade upp med dvdn och slog på Mamma Mia, hann titta ca 10min sen kom min jobbarkompis förbi, vi pratade på i säkert 1½ tim, supertrevligt. Kändes som vi hade lite att prata om när även hon har ny "kräft" diagnos.

 När hon gick slog jag på dvdn igen och han se ca 10 min sen var sista påsen slut, dax att gå hem. Jag får spara filmen till senare, men det var helt klart trevligare med besök.

Jag gick förbi Ringens köpcentrum innan jag tog det komunala nätet hem. Nu har jag bara ätit lite mat och busat med sonen och tänkte gå och lägga mig, då jag känner mig lite trött.

Ny dag imorgon då ska jag till SÖS kl 13 och lägga om Picc-linen och få sprutan i magen. Sen kommer smärtan :-(  troligen till imorgon natt eller fredagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0