Jag har tvättat håret...

Helt sjukt att man ska vara rädd för att tvätta håret. Men det sitter så myckt i håret, personlighet och friskhet.

I alla fall så tvättade jag det idag, men oj vilka tovor jag har. Känns som jag har hoptovat fårpäls på huvudet. Försökte försiktigt kamma ut några men oj va hår det försvann. Fick inte till någon bra frisyr så jag satt upp det lite löst i en toffs. Nu börjar jag se lite tunnhårig ut på huvudet. I benan ser man mera av huden än vad man brukar.

Daniel har idag rakat sitt hår till 4 mm. Det ser ju snyggt ut på killar.

Känns mera och mera jobbigt att jag ska bli av med håret på huvudet. Jag kommer ju se sjuk ut, snart ska jag ju bli det igen oxå. Puh...

.....men idag skiner solen och det är varmt och skönt, skulle ha behövt städa och så men det får vänta lite till....tar en glass i solen istället :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0