...Hmmm...

Igår så var det en lugn fm och sen åkte jag till SÖS kl 13 för att få Picc-linen omlagd och så  gav de mig dyrsprutan som ska hjälpa mig att snabbare producera vita blodkroppar.(imunförsvar)

Ska man gnälla kan man ju säga att det är inte skönt att dra av plastskydd från innersidan på överarmen, men i det strora hela, vad är det.

Em låg jag på soffan hela dagen och tittade/lyssnade på Mathias som lekte, när jag tagit kvällsmedicinen gick jag och la mig typ samma tid som Mathias kl8. Låg och slökollade på Hjälp jag är med i en Japansk tv program. Vaknat en del i natt men slumrat om.

Nu gick jag upp för att ta förebyggande tabletter för magen och mot illamående. Kortisonet tog jag det sista igår kväll. Så nu är risken att jag går ner i humöret, har inte varit så högt uppe denna gång. Hoppas det innebär att jag inte heller går ner så djupt.

Inte mycket att räkna med att göra idag, blir nog en riktig vildag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0