...a pice of cake...

Just nu känds det hela bra. Vad är det här mot att gå igenom en graviditet i 8-9 mån vara tjockis och flåsis och sen få ont, jag gick ju igenom ett kejsarsnitt med morfin och starka smärtstillande medel och en del med det.

Men jag misstänker att det är kortisonen som slagit till, att jag är lite uppåt i huvudet just nu. Det är ju bra då gruvar man sig inte så mycket.

Var iaf och hämtade ut sprutan och köpte ett par hårklämmor som jag ska ha när jag har peruken så ser den inte så perfekt ut. Jag måste skaka ut lockarna hela tiden för att den ska se mera normal ut och inte så perukig. Men färgen käns helt okay. Daniel tycket det såg otäkt ut med en skalp på sittande på en ställning i  badrummet. Hihihihi

Väntar på att hör hur det gått för min vän Yang som fick sin andra kur idag. Troligen gick det kanon bra, det är bara skönt att få prata/maila med någon som går igenom samma sak samma tid.

Ikväll ska jag dusch och tvätta båda armarna med en speciell svamp så de kan sätta in den där slangen imorgon.

Spännande att se om jag kommer att kunna sova inatt. Imorgon blir det iaf upp tidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0