Sveriges nationaldag.

Jag är nog inte någon bra svensk, har inte firat alls. Eller räknas det att jag såg när kungafamiljen anlände till Skansen på tv nyss ? och så såg jag balongsläpp från Sundsvall på nyheterna, det måste ju oxå räknas.

Känns inte som det hänt så mycket idag heller. Pojkarna har badat, Daniel har snickrat klart staketet (nu ska vi bara komma på hur vi ska bygga grinden ;-)   ) Martin har varit på kalas, vi har busat i sandlådan och bollat massor ute.

Snar är det dax att natta stora killen och läsa Håkan bråkan, det är super roliga böcker, skrattboken och busboken. Jag gillar dem skarpt. Det är ju bra när man längtar tills Martin ska gå och lägga sig så man får sig ett skratt.

Imorgon har vi fullt upp. Möte i föreningen vid lekplatsen vid 10, så ska vi hinna rösta och gå på husvisning. Mathias ska sova gärna 2½ timma och efter kvällsmaten åker vi till Dalarna för en natt. Så det ska packas. På måndag ska Martin till skolan och på kvällen så är det avslutning i kyrkan som vi tänkte gå på innana vi åker hem till stockholm igen.
Urk sen kommer tisdag med kortison.
Ja ja skit i det nu, en dag i taget. Det ska nog bli varmare och rätt bra väder imorgon iaf. Det blir kanon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0