Snabbtur till Dalarna...

I tisdags var jag till VC och fick picclinen omlagd. Det tog 40 min den här gången och sköterskan följde beskrivningen sida för sida. Inget de gör dagligen men de verkar tycka det är kul. Nu har jag bokat in flera tider i och med att detta tar en stund så vill de boka i tid.

När vi ätit lunch tog vi och packade in oss i bilen och åkte norrut. Mathias somnade snabbt men sov bara en timma i bilen. I Dalarna hämtade vi upp Martin och åkte till sommarstugan. Det var super fint väder, inte riktigt vad jag väntat så de var överaskande.

Onsdagen var oxå fin, vi grävde ut för sandlåda på gräsmattan, nu ska bara sättas fast plast i botten och hämtas sand. Det får bli nästa gång. Efter kvällsmaten så packade vi in oss i bilen igen och åkte hem till stockholm. De skulle ju bli +4 och regn så då har vi roligare i stockholm.

Idag har Daniel sågat klart bitarna till altan, sen började det regna så vi får vänta på bättre väder innan det blir något snickrat igen. Jag tog och åkte och handlade och var till apoteket, behövde fylla på med kortison och något annat mot illamående. Sprutan ska jag försöka beställa via e-legitimation till apoteket på sös denna gång. Så det inte blir något strul.
Usch och fy det drar ihop sig, jag försöker att inte tänka på det me det finns ju där hela tiden. Nedräkningen.
Martin provade min peruk, tyckte inte riktigt att han var så snygg i den :-)

Nu står Mathias med skorna i högsta hugg och knackar på dörren , vi får nog ta och dra på regnbrallorna och gå ut en sväng. Ja han hämtar mina skor med....undrar vad det kan betyda........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0