Hade sån lust....

Oj då har det visst gått två dagar igen, jag har inte orkat sitta vid datorn. Kännt mig super trött och illamående värk i kroppen.

Men idag när jag vaknade var jag full av energi och lusta att göra massor. Ville tvätta sängkläder, duscha, åka och handla, laga mat, ta hand om Mathias, vara ute och låta Daniel åka och fixa med sin bil och köra radiostyrt.......

.....men efter att jag var ut på morgonen och drog upp rädisorna som blivit groteskt stora och till och med spruckigt så var jag helt matt. Har typ legat i soffan resten av dagen och inte orkat något mera. Vilket skit nu när jag var så inspererad att hitta på så mycket. Daniel försöker bromsa mig lite, det är nog bra det.

Men på em var jag och handlade, eller man kanske inte kan kalla det var med då jag satt kvar i bilen och vi bara stannade till vid Ica nära. Helt mysko när det känns jobbigt att sitta i en bil som kör fram mellan husen. Huvudet är inte helt med, jag blir lätt yr.

Tror inte jag matat eller bytt blöja på Mathias på en vecka nu. Men ikväll var det iaf jag som la honom. Jag blir så lätt anfådd, men jag måste ju ändå sjunga Trollmors vaggvisa :-) Tur vi har en monitor så jag kan lägga mig och vila efteråt och kolla att han har det bra trots att han gnäller och bökar en stund innan han somnar.

Nu ska jag softa lite i soffan innan det är dax att gå och lägga sig igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0