Glad Midsommar....

Idag hade vi först planerat att åka till Dalarna, men i och med att jag fortfarande inte är så himla pigg så sköt vi upp det tills imorgon. Det låter ju på vägraporterna att det är en god ide oxå. Ska nog blir lite lugnare i trafiken imorgon.

I fm så tog jag och Mathias bilen till IKEA (hmmm det tar ju bara 10-15min att gå dit) och skulle bara handla med oss lite grejer som skulle till Dalarna, sen gick vi över till ICA kungenskurva. Tjena tror ni vi var ensamma eller, not.
Hur mycket folk som helst. Jag kände mig helt ostrukturerad och var tvungen att springa fram och tillbaka och hämta varor som jag glömt ta när jag passerade. När jag gått genom kassan var jag helt klemakterie svettig. Puh vilken pers.

Sen när Mathias sov passade jag på att baka lite, Daniel blev nog rätt impad. Han var nog rädd att jag skulle vara helt däckad efter affären.

Sen har det bara rullat på. Grannarna var ute och lekte och kom och frågade om inte Mathias ville vara med så vi gick ut en sväng i galonbyxor. Det började regna men det bryr sig inte 1åringar om. Det plaskades i vatten och smakades på stenar, sparkades boll och klappades hund. Hela ärmarna var genom blöta på killen när vi kom in :-)

Nu på kvällen har jag packat i ordning en del vi ska ha med oss, men vi åker inte förräns efter lunch när Mathias i alla fall ska sova imorgon. Hoppas, hoppas det blir lite bra väder i helgen.

Vi måste se till att komma hem senast måndag för på tisdag ska jag lägga om picclainen i armen och på onsdag har jag tid på mamografin. De ska kolla knölen nu eftersom jag haft tre behandlingar. Urk jag vill verkligen inte tänka på flera behandlingar just nu.

Jag vill nu önska er vart ni än befinner er: Glad Midsommar!!
....Var rädda om er och krama varandra i trafiken....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0