Dagen efter kur 3.

Igår fick jag min tredje kur. Var riktigt röd och blossig när jag låg och fick mina påsar. Tror till stor del det berodde på att jag inte sovit så bra. Min sköterska var inte där så jag fick en annan, hon var oxå riktigt trevlig. Många rätt människa på rätt plats i den här världen.

Jag passade på att kolla på en DVD under tiden för att skingra tankarna, filmen var så där men det gjorde inget.

Köpte med mig lunch hem från SÖS, de har en sån där lunchvagn man kan välja mellan säkert 10-15 rätter för ca 55kr lådan. Så när jag kom hem blev det lunch, efter det tog jag bilen till affären för att handla lite. Visst kan jag väl låta Daniel fixa sånt. Men jag vill, jag vill jag vill.

På em somnade jag till i soffan när Mathias lekte på golvet, han hittade våtservetterna och hade dragit ur hela den nya förpackningen på golvet. Tror han tycker att vi borde städa eller så ville han kanske byta blöja :-)

Det enda jag kunde tänka mig att äta till middag var Mcd så Daniel fick fixa hem lite sånt. Sen borstade jag och Mathias tänderna och gick och la oss. Jag somnade nog före halv 9. Sov till 8 då klockan ringde för att jag måste upp och ta medicin. Tog mina piller och liten frukost och gick och la mig igen.
Sen åt jag en andra frukost med killarna. Och gick och la mig igen.

Nu har min suveräna sjuksyster granne varit här och gett mig spurtan man ska ta 14 tim efter behandlingen. Så himla skönt att slippa ge sig iväg till VC för att ta den eller behöva ta den själv.

Nyss ringde min kontakt på FK, jag hade visst varit sjukskriven i 3 mån, trodde inte det hade gått så långt tid. Hon lät iaf föstående och ville att jag hör av mig i augusti så de vet hur min behandling har gått och hur fortsättningen då är planerad. Skönt att jag verkar fått en bra handläggare, har gruvat mig lite för det. Alla är visst inte så förstående.

Nu ska jag vila lite medans Daniel ska fixa min beställda spagetti och köttfärssås. Sen ska jag vila igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0