Uppe hela dagen....

Idag har jag inte legat och vilat så mycket, nog för att det har tagit ett par dagar ibland innan jag blir dålig. Men alla gånger är ju så olika.

Idag fick jag SMS från kappahl, halva reapriset. Var tvungen att ta mig samman och åka en sväng. kom hem med en full kasse till. Jag älskar rea och billigt. Nu har Mathias massa kläder till vinter och nästa sommar.

Annars har det inte varit så mycket som hänt idag. Grannen kom och gav sprutan, är så himla glad att jag inte behöver ta det själv. Sen har vi mumsat i oss de sista jordgubbarna.

Nu har killarna dragit till Dalarna och jag ska vila själv över helgen. Grannarna är så gulliga och sa att de gärna handlar om jag behöver något. Tror jag har fyllt kylen så jag klarar mig men ändå.

Har bara provat ingefärsteet mot illamåendet, det kanske har hjälp lite. Nu funderar jag på en åksjuketablett så jag blir dåsig oxå och kanske somnar. Men jag är ju ingen tablett människa så jag drar mig för sånt i alla lägen.

Det känns så konstigt att de åkt, lugnt och tomt i radhuset. Lite ledsamt men de kommer att ha det toppen hos Farmor. Och jag kommer ju bara att vila iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0