Mår okay faktiskt....

Idag har jag varit till VC och fått picc-linen omlagd. Det tog bara 25 min, super snabbt. och jag tror att allt blev rätt också.

Nu när Mathias ligger och sover har jag passat på att  sortera lite av hans gamla kläder. Klädinsamling-Tradera-bytesmarknad högar.
Det som finns i garderoben nu ska endast vara nu och höst-vår kläder.
Jag har ju handlat en hel del på rea så jag måste kolla vad jag behöver. Det verkar finnas tröjor och t-shirts och strumpor.
Skulle kanske behöva någon mera tjocktröja och så några till brallor ev.

Väntar på att namnbanden och märkpennan ska komma som jag beställde förra veckan så allt kan bli klart för inskolning på dagis.
Han sover nu med kudden som han ska ha på vilan där och igår kom napparna med Mathias namn på som ska vara på dagis.
Det känns som det bara är denna vecka jag har på mig, i mitten på nästa vecka åker jag och Mathias till mormor och morfar och när vi kommer tillbaka är det min sista kur och sen ska han börja dagis. Så då hinner jag inte fixa mera inför starten.

Han har blivit så stor lillkillen. Kläderna man köper är så stora.

Hoppsan hittade detta som ejpuplicerat och med bara en del av det skrivna inlägget. Lägger upp det iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0