Ja ha då var 5te gången på väg...

Det gick bra idag. Men sömntabletten hjälpte inte, sov kanske 3 timmar på morgonen.

De hade gjort om medicinen lite så jag fick en injektion mot illamående först som skulle värka i 20 min. Så nu ska jag inte ta tabletten mot illamående tillsammans med kortisonet. Och sen hade det dragit av 10% av sista påsen i och med att jag har domningar i tårna. Hoppas det kommer hjälpa. Har hört att det kan bli bestående men.

Men jag tror jag mått mest illa efter denna kur. Redan när jag låg i sängen så mådde jag illa och det håller i sig. Borde kanske ta en åksjuketablett till natten. Man blir ju trött av dessa oxå. Eller så ska jag testa ingefärsteet. Tror jag går på det först.

Jag och Mathias har  iaf varit ute i sandlådan och sen käkade vi smultron. Jag hade köpt med jordgubbar hem, de känns billiga nu. Extra söta små gubbar 20kr litern, två liter för 30kr det kan man väl inte klaga på. Mathias älskar dessa och jag med för den delen. Tror jag behöver allt jag kan få i frukt väg nu. Bigaråer, banan, plomom och nektariner, Mums.

Känner mig ändå pigg ännu, men jag tror att det är efter sprutan jag ska få imorgon som jag brukar däcka. Vill vill vill att det ska blir en kort och lindrig omgång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0