Inte kunde jag väl sova heller....

Jag var säker på att jag efter att ha varit uppe så länge igår skulle slockna direkt när jag la mig. Men det är som att jag glömt hur man gör när man ska sova. Det funkar bara inte. Låg och vände och vred minst till halv 4 sen slutade jag titta på klockan.

Idag har jag varit uppe mest hela dagen, men är trött och svettas en hel del.

Ringde och bokade om en läkartid idag och bad om insomningstabletter och något mera mot illamående. Skulle finnas på apoteket att hämta ut imorgon. Få se när jag tar ut det. Sköterskan tipsade om att jag skulle ha i mig salt och sa att chips var bra. När fick man rådet att man skulle äta chips senast :-)  Ingefära är visst oxå bra om man är illamående. Får försöka ha i lite sånt i matlagningen.

Imorgon ska jag till VC och lägga om slagnen i armen, få se hur jag kommer må efter det. Ja menar om jag blir trött av att ut och så.

I natt när jag inte kunde sova låg jag och drömde om att vi åkte till Kolmården och kollade djuren och att vi tog båten ut till Fjäderholmarna där barn kan få provdreja. Trots att jag drömde och målade upp bild för bild kunde jag inte somna. Ikväll ska det bli annat av. Jag SKA jag sova. Men först ska jag äta lite chips ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0