Oj helgen är förbi...

I fredags när Martin och Daniel kom så hade vi lite paketöppning. Mathias tyckte det var super skoj, med papper och snören. Sen att brorsan fick en PSP (playstation portable) gjorde ju inte saken bättre. Han hänge efter och ville ha hela tiden när Martin spelade :-)

I lördags hämtade vi passen. Så nu har hela familjen snygga pass :-)
Och sen kom mormor och Martin fick mera paket (lego)

Igår så var jag, mormor, Martin och polare William till Heron City och körde en 5-kamp som blev 7-kamp. Började med en serie bowling sen bilspel, lufthokey, bollkastning och något mera. Efteråt åt vi på Mcdonalds, alltid lika uppskattat.
Sen lämnade vi av Martin och William hemma och åkte till Skansen för att gå en sväng på julmarknaden. Lite trist väder men annars julmysigt. De hade juldanslekar för barnen på Bollnästorget, de spred en härlig julstämning.

Sen fick vi skynda oss hem för Daniel skulle åka och lämna tillbaka Martin. Nästa gång han kommer så är det juldagen. Mera paket....

Idag har jag påbörjat min sista strålningsvecka. Nu går nedräkningen snabbt :-)
Sen har jag och mormor bakat lussebullar till dagis, vi ska ha lussefirande där idag och nu har vi gjort 80 lussekatter, mums mums.
Så strax innan tre ska vi ta och bege oss till dagis för en ljusshow utomhus och sen fika.

Smsade nyss med en tjej jag träffat som nu får cellgifter. Hon hade tre ggr kvar och mådde super dåligt. Tycker så synd om alla som måste gå igenom det här. Även om man är oerhört tacksam att hjälpen finns och att de sattsar på en. Men det är en jobbig period att ta sig igenom.

Nu ska vi ta och äta lite fiskgratäng och rivna morötter, sen blir det snart dagis........ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0