Ny vecka.......

I fredags kväll bevfriade jag mina strotånaglar från mina stökiga vippande naglar :-)
Såååå skönt. Nu sitter där bara en strimma nagel på ena tån och lite mera på den andra. Nu behöver jag inte vara orolig för att fastna i strumpan längre, så den skulle ryckas av.

I lördags fick Daniel sovmorgon så jag och Mathias gick till Skärholmen, hittade en födelsdagspresent och en julklapp. Skoj.
Sen hade rödakorset ett julkortspysselbord för barn. Vi var ju supertidiga på gallerian och näst intill ensama så vi stannade där en stund. Klippte, klistrade, ritade. Det var skoj.
Så gick vi via ica och köpte med oss lite pannkakor och grädde hem.

När Mathias sen sov efter lunch så sov jag med, skulle ha behövt åka till Ica Maxi, de hade super bra pris på springform men orkade inte. Tog en tur till Maxi när jag vaknat :-( springformarna var slut. Det var dagens lucka och kostade 39:- istället för 99:-   Hmmm jag hade behövt 2st.

Ja ja det kommer mera erbjudanden.

Igår var det glöggbjudning i föreningen mellan kl 13-15. Jag väntade på att Mathias skulle vakna och var snabb när han slog upp ögonen 17 min i 3. Vipps byta blöja på men overall och en banan i handen. Men de hade redan avslutat och gått in så vi blev utan glögg och pepparkaka :-(
Vi gick in och värmde egen glögg istället.

Nu så ska jag ta och äta upp mackan och sen åka till sös. Har de sista 2 ggrna på första omgången nu. Sen har jag ju 8ggr till pga ung ålder. Så på onsdag ska de ställa om maskinen så strålningen når ett mera begränsat område.
Jag är rätt röd men känner än så länge inte av det så mycket, försöker smörja ett par ggr per dag.

Nu så missade jag precis halv bussen får ta den som går ca kvart i istället......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0