Ingen strålning på måndagen..

I måndags rinde de från strålningen, de hade problem med maskinen och kunde inte stråla, så jag behövde inte komma dit. Det känndes skönt för vi hade lite pyssel med att få till det då Daniel var på föreläsning och Mathias var gnällig och gick inte att lämna med Farmor och Jerker.

På tisdagen gick jag upp supertidigt och tog bilen till sös, det var bara en före så det gick rätt snabbt. Men oj va trött och illamående jag var, helt slut. Värk i kroppen, muskler och leder men ingen feber. Jag brukar ha sån värk när jag får feber men den här gången kom ingen. Kroppen skrek väl helt enkelt bara NEJ, ge dig nu. Så igår var Daniel hemma med Mathias som för övrigt var sig helt likt som vanligt och borde kunnat vara på dagis.

Jag låg och vilade hela dagen, tog bilen till sös på em. Hade 5 st före mig varav 2st hade 30min behandling och 2st 20 min. Känndes super tungt att sitta där och inte må bra alls och veta att det kommer ta ca 1.50 min innan det är min tur. Men precis innan en timma gått så ropade de upp mig.

Jag gick och la mig samtidigt som Mathias igen och vaknade flera gånger inatt, fortfarande värk. Men i morse var det bättre. Känner mig mest trött i ryggen idag och lite duven i huvudet.

Jag ska nu se till att få i mig lite frukost sen kolla trafikläget och åka till sös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0