Gott Nytt År............

Nu kommer en tidig hälsning. Men jag är rädd att jag glömmer annars.
Mitt år ska bli så mycket bättre än 2009. Jag hoppas ni också får ett bra 2010.

Borde komma på några löften, gärna sånna som jag kan hålla.

* se till att spara ut håret till långt :-) (blir ju inte så svårt hoppas jag)
* röra på mig och gärna tappa några kilon. (hmm hoppas hoppas)
* Städa och hålla ordning här hemma (eller kanske hyra in städhjälp)
* planera mat  och komma på nya rätter
* vattna blommorna ( så kanske de överlever)
* njuta och roa mig med barnen (kanske inte så svårt men kul)
* fotografera massor( det är så kul att kolla gamla fotomappar på datorn)

....ja det var de jag kunde komma på nu.....

Så ha så skoj slut på året! (och ni som är på Maria och Magnus bröllop, krama dem från mig)
Hjohooo nu kommer det äntligen ett nytt ååååååååååååår.

Gott Nytt på er alla!

Kram 
         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0