God Fortsättning....

Idag var det meningen att mina föräldrar skulle stanna och fika när Daniels föräldrar, brorsa och Martin kom men vädret var inte så lovande. De hade varnat för dåliga vägförhållanden så de ville komma iväg så tidigt som möjligt. De kom förbi och fikade och sen gick vi ut och kollade på en grannes tomte som var 2½meter hög uppblåst med lampa i, den var skoj. 
Sen vinkade vi av mormor och morfar och moster anna.

Medans Mathias sov kom nästa gäng, Martin farmor farfar och farbror Jerker.Vi hann äta jullunch innan Mathias vaknade och efter ett tag när han tinat upp hade vi julklappsutdelning. Ingen tomte idag, men Martin var duktig och läste på alla paketen så det gick bra.

Sen var det dax för julmat igen, konstigt att det kan vara gott igen. Känns som vi inte ätit annat på flera dagar. Både till lunch och  middag. Lite rester blev det ju kvar oxå så det räcker väl någon dag till :-)

Nu så har jag kört farmor och farfar till hotellet och röjt undan lite här hemma och packat för imorgon.
Det är meningen att vi ska åka på Morderna Museet och kolla på Dali utställningen. Så jag har sett till att få med lite mutor till barnen :-)

Jag hinner inte riktigt känna efter om jag är trött, allt rullar på i sån fart. Men det går bra tycker jag. Har varit trött på kvällarna men det brukar jag ju vara. Min strålningsskadade hud vid nyckelbenet har jag haft ett tjockt plåster på i några dagar och den tröttnade jag. Tyckte inte det kliade längre och trodde det var okya. Så jag tog av plåstret och smorde in med fetkräm istället. Nu har huden trillat av, blev som tjocka klumpar när huden och den feta salvan rullade ihop sig. Men det verkar bara vara det yttersta hudlagret som trillat av. hoppas det kommer att läka och inte bli sårigare och spricka djupare. Men det känns inte så.

Nu ska jag se till att gå och lägga mig så jag orkar med morgon dagen.
Jag glömde ju helt bort att önska er en God Jul så då får jag väl önska er alla en God fortsättning istället. Hoppas er jul varit bra. Min har varit underbar. Så många leenden av både vuxna och barn.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0