Då var jag klippt :-)

Igår var de super duktiga på dagis. Vi hade luciafirande ute och det hade ju kommit lite snö så det var vitt och fint. Mathias skötte sig bra men var lite trött. Satt i Liselottes knä och sjöng inte alls :-)

Men de var duktiga sjöng och de äldre barnen läste texter. Sen var det fika kaffe glögg och varmchoklad och så våra lussebullar och pepparkakor. Mathias ville bara ha pepparkakor så han åt 5 st.

Det märktes på honom att det varit en jobbig dag och han hade sovit dåligt efter lunchen så han var rätt grining innan han fick middag. Sen blev det goa och mysiga Mathias igen.

Idag har jag varit till sös och sen åkte jag till syrran som var ledig idag och kollade hur det går i lägenheten. Oj va där finns att göra. Hon ska gå igenom allt i köksskåpen innan de kommer till baka på sin plats efter stambytet.
Hon hade iaf tid att klippa mig lite, håret har blivit lite långt vid öronen och det spretar över lite så nu är det puttsat.

Nu ska jag hinna med att plocka ihop lite här och ev damsuga innan jag hämtar Mathias. När vi kommer hem ska vi passa på att vara ute lite och skotta snö. Hmm om jag kollar på bilen så har det nog kommit en 15 cm idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0