Carola i Dalhalla 3 juli....jag har bokat :-)

Såg på Carolas hemsida att hon gör två unika konserter i Dalhalla i sommar.

Jag har nu bokat 5 biljetter på rad 2 till lördagkvällen. Hoppas de gamla säkra korten hänger på :-)

Skoj, verkar bli en rivig konsert då namnet är " elvis, barbra och jag"
Det är hennes gamla idoler, ja inte hon själv så klart men Elvis och Barbra, spelades flitigt hemma när hon var liten. Det kommer bli sjukt bra. Jag längar redan.

Så vill ni gå på någon riktigt bra i sommar ring idag och boka hos turistbyrån i falun eller gå in på dalhalla.se och boka där.

Nu ska jag gå tillbaka till väntrummet och vänta på min strålningstur. Hade 6 st före så jag har nu hunnit boka biljetter, köpt varmchoklad och lussebulle och bloggat. Känner mig såååå nöjd med biljetterna.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0