Tisdag på sös....

Igår åkte vi hem till Segeltorp efter lunchen. Nu när jag hade hjälp i bilen sov Mathias så klart 2 tim och 15 min av våran 3 tim resa. Han var väl helt slut efter en helg i Insjön.

Gissa om han var glad åt att se grannpojken Jonatan, de babblade på som bara den och pratade massor med varandra. :-)

Men det var väl inget mot hur glad han blev när pappa kom hem, värsta smilet. Sen släppte han inte pappa på hela kvällen. Mysigt.

När Daniel la honom åkte jag och mormor till affären för att bunkra upp till veckan. Körde själv scanning för första gågen. super skoj. Men iom att jag köpte en 6-pack 2.8 öl till Daniel så var en personal tvungen att godkänna vårat köp. De måste ju hålla koll på åldersgränsen. Ja ja det var skoj iaf.

Hmm mådde lite illa redan igår kväll och imorse innan jag ens hade gått upp, vet att det bara är psykiskt men det är jobbigt iaf.
Imorse började jag med ett piller för magen och sen de första 16 kortisonen. Sköljde ner med mormors hemagjorda hallonsaft. Mums!

Nu är jag på Sös och har tagit prover, ska vänta till 11 då jag har läkarbesök. Just de, jag skulle ju egentligen till Karolilnska i Solna i em och träffa kirurgen men de ringde igår när jag satt i bilen hit och sa att han var tvungen att operera idag. Nu har jag fått en ny tid dit om två veckor, sköterskan skulle planera in en operation på mig till v.37, gällande hela bröstet. Känns inte kul. Men jag har ju inget att säga till om, de vet ju bäst. Eller det lät hårt, klart jag kan säga att jag vägrar men jag vill ju leva oxå :-)

Ja ha nu ska jag gå och fixa sprutan på apoteket. Troligen ska jag försöka få någon på VC att ge mig den på torsdag för grannen har planer på att åka på Gröna Lund. Hon har ju börjat jobba och det är hennes lediga dag. Super glad för alla gånger det har gått smidigt tidigare. Tusen tack Jossan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0