Sol och regn om vart annat. Är hösten på väg.....

Idag har det både varit super fint och varmt och regningt och kallt. Man får passa på att vara ute när det är fint.

Hade tänkt gå en sväng till Ikea men det blev för sent för Mathias innan han skulle sova och så orkade jag inte. Vi tog en tur till tippen istället när han hade vaknat. Sen har dagen bara rullat på.

Det är så mycket jag skulle vilja ha gjort men inte riktigt har orken till. Känner av att min kondition är nedbruten av behandlingen. Mitt mål har varit att ta en promenad när Mathias sover efter lunchen nu när Daniel är hemma. Det har inte blivit av en en da gång än. På måndag börjar Daniel jobba.

Fast tisdag till torsdag ska han vara hemma för Martin ska komma. Så han får en kort start vecka.

Planer för morgon dagen. Inga! Borde nog göra något iaf kan bara inte komma på något bra.

Ja ja nu är det snart dax att få den här dagen avklarad. Hoppas det finns något skoj på tv, för det är allt en annan orkar med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0