Skön helg...

I helgen har vi bara varit hemma och tagit det lugnt. Lekt på gården och Mathias har som vanligt storm trivt med att ha Martin här :-)
Tror Martin oxå längtat efter Mathias. När jag tog upp Mathias i går morse så stuttsade Martin ur sängen för att säga hej. Han hade kommit sent kvällen innan så de hade inte träffats.

Nu har Daniel åkt för att lämna tillbaka Martin till sin mamma, så han får sova hemma innan det är dax för skolan igen.
Imogon är det dax för Mathias att bli lämnad på förskolan igen. Han är så himla duktig när han är där, men det är inte skoj att lämna honom när han blir så ledsen. Men jag hoppas det går över snart.

Jag har inga stora planer för morgondagen. Måste ge mig ut på en promenad bara. Sen på tisdag är det ju dax för sjukhusbesök igen.

Böjar bli lite nervös för op och narkosen faktiskt. Tycker det är lite läskigt. Vill inte tänka på det men det borde jag kanske göra för att förbereda mig.
Hmmm ja det får bli en annan dag, vill inge tänka på det idag.
Tror jag ska ta och gå och lägga mig lite tidigt idag, så det är nog dax nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0