Ruggigt blåsigt igår.

Jaha då är man på bättringsvägen....
Igår blåste det som bara den här. Var inte ute på fm utan gick ut en sväng på em. Chockades av att det var så varmt. Mathias tappade nästan andan när han sprang omkring och lekte.
Jag åt några smultron och ett par morötter.
Var uppe hela dagen och trodde att nu kommer jag sova och vara stark idag. Men tjiiii. inte kunde jag sova heller. Var vaken till minst 4 och funderade och funderade och lyssnade på ljud. Irriterande.

Så idag är jag inte så pigg som jag önskat, jag som fick ett sms från NameIT om rea start idag i skärholmen :-( få se om Daniel och Mathias kan köra mig dit så jag kan titta lite iaf. Orkar inte gå dit.

Svettningar och svallningar börjar nog bli mitt nya jag verkar det som, hujeda mig. Är så tålamodslös, vill vara bra på en gång. Daniel bromsar mig och påminner mig om att ta det lugnt men jag vill ju göra saker så jag känner mig friskt....
Ja ja en dag i taget.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0