Picclinen är ur, sista kuren är tagen, tjohoooo....

Igår kväll glömde jag så klart att baka. Kortisonet gör mig lite duven tror jag.
Inte kunde jag sova heller, gick upp kl 3 och åt fil och jordgubbar. Somnade 4 till halv 7. Så det blev 2½timma i natt.

Var super trött när jag gick från tunnelbanan till SÖS, man ska gå i trappor upp för ett berg för att slippa gå runt och jag blev helt slut.
Jag fick samma kur som förra gången ca 10% mindre i sista påsen. Men oj va illamående jag har mått.
När jag fått i mig alla påsarna drog hon ur slangen ur armen. Nu drar jag sa hon och jag väntade, tänkte farför drar hon inte, så var det klart sa hon. Det kändes inte alls. Så sjukt man har en 46cm lång slang in från överarmen som går via ärmhålan och ner mot bröstet och det känns inte när man drar ut den. Mysko men skönt.
Var super trött på hemvägen. Hade 10 väntan på bussen i Fruängen så jag han köpa lite jordgubbar, proppar i min alla vitaminer jag kan, och Mathias älskar dem oxå.

När jag kom hem värmde jag rester från frysen och sen har jag bara legat i soffan, helt slut och illamåede. Fick tipset av Yang att ta ett storpiller, kanske ska testa det. Känner mig lite frossig ska nog ta och hoppa i myskläder.

Borde fira att sista kuren är klar, men vet inte om jag känner för någt nu. Daniel ska få köpa hem mat ikväll iaf. Få se om det blir fruängs wook eller kebab eller McD. Firas borde det iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0