Det är tungt men jag ser ljuset............

Het är så himla skönt att sista kuren är gjort, även om jag inte gått igenom den helt än. Förvätar mig den värsta dagen imorgon. Tror jag kommer få ont i nacke och tygg med imflamationsliknande känsla.

Jag har denna gång testat stropiller( nyhet för mig) mot illamående, det hjälpte bra men oj va trött jag varit sovit massor. Mormor och Mathias har haft det super bra, jag har bara legat och lyssnat på dem känns det som.
Nu har Mormor åkte hem Daniel tagit över marktjänsten, Mathias sover och jag är..... trött. Vill ha något men är inte sugen på något. Ska ta mera av mormors hemgjorda hallonsaft, det enda som smakar bra.

Sen blir det bara att ta och lägga sig igen och hoppas på ett snabbt tillfrisknande.

Tårarna rinner men jag är inte ledsen tror jag utan glad att jag kommit så här långt och så är jag trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0