En dag på stan...

Idag hade jag tid hos perukmakaren på Östermalmstorg.
Dax att prova ut den nya frisyren. En super trevlig tjej tog hand om mig och vi prövade några peruker som skulle kunna passa.

De hade inte så många som var långhåriga och lockiga. Fanns typ en och välja på i syntet och två i naturligt hår. Men naturligt verkar så himla jobbigt att sköta. Ska fixas varje dag. Syntet verkar bättre. Tvättas typ en gång i veckan och sen återgår den till original stylen.

Tror iaf att den lång och lockiga verkar bra men hon ska beställa hem den i två andra nyanser. Har lite svårt att bestämma färg. Ska försöka ha min färg, ev lite ljusare. Det skulle ta ca 10 dagar att få hem dem, så då måste jag bestämma vilken jag vill ha. Sen ska den klippas in i min frisyr.

Det där tog ju bara 40 min så resten av dagen sprang jag på stan. Det var ett år sedan jag var inne på stan utan barn sist. Jag som älskar att springa och leta bland rean. Hittade en del saker iaf. Även om jag hade behov av mera så får man vara glad för det som kom med hem idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0